•   Flexibel inzetbare medewerkers
  •   Werkgeverschap zonder risico’s
  •   WAB Proof, conform wet en/of CAO
  •   Scherp & transparant tarief
  •   Gratis werving & selectie

Ervaar het gemak van een eigen payroll-werkplatform in een handige app.

Contracteren doe je in een handomdraai. De Maqqie-app regelt de gehele administratie, zodat jij je kunt focussen op je bedrijf. 

Door 100% automatisering van processen zijn we ook nog eens de goedkoopste payroll-aanbieder van Nederland. Bij ons betaal je maximaal 7% fee. Geen dure gebouwen of intercedenten - en die besparing is voor jou. 

Maqqie is het eerste Open Payroll®-platform van Nederland. Bij Maqqie selecteer je snel beschikbaar talent voor jouw bedrijf. Zo heb je direct inzicht in welke mensen er bij jouw organisatie passen.

Klaar om over te stappen of meer weten?

Wat levert uitbesteden van je salarisadministratie op?

  • Zekerheid en gemak. Het Maqqie platform neemt alle tijdrovende administratieve processen van je over. Je behoudt alle controle en overzicht met de zekerheid dat de administratie in goede handen is.

  • Flexibiliteit. De contractvormen die ons platform biedt geven jou meer flexibiliteit dan wanneer je jouw personeel op de eigen payroll hebt staan. Dat maakt jouw organisatie wendbaarder.

  • Handige tools. Via het Maqqie platform heb je onder andere gratis toegang tot een enorme database met kandidaten, post je gratis je vacatures naar bekende jobboards of plan je in een handomdraai personeel in op projecten.

Bespaar direct met all-in fee van 7% 

Door het payroll proces volledig te automatiseren kunnen we onze marge flinterdun houden. Hierdoor betaal je bij ons slechts de werkelijke loonkosten + 7% fee.

O ja, onze app en alle services zijn 100% gratis. Altijd. Dat is nog eens meer voor minder.

Berekening maken

 

Wat maakt Maqqie Open Payroll® uniek?

open payroll salarisadministratie werkplatform

* Werving & selectie: Via het Maqqie-platform vindt er altijd een optimale allocatie plaats. Ook wanneer jij iemand aandraagt om mee samen te werken ontvang je nog een aantal suggesties van vergelijkbare kandidaten. Daarnaast heb je met het Maqqie-platform alle tools in handen om je vacatures snel in te vullen.

** Vrijheid voor je medewerkers: Gaat de samenwerking even wat minder soepel en/of houdt het bij jou gewoon even op voor een werknemer? Via het Maqqie-platform zijn je medewerkers non-exclusief voor jou aan het werk. Ze kunnen daarom eenvoudig elders aan de slag mocht dat nodig zijn.

*** Flexibiliteit: De arbeidsovereenkomsten vallen wettelijk gezien in het fasesysteem. Dat betekent 5,5 jaar flexibiliteit. Een traditionele payroll-dienstverlener valt vanaf 1-1-2020 in het ketensysteem, waardoor flexibiliteit daar is beperkt tot 3 jaar.

Zij gingen je voor

Marieke Mijnen
Marieke Mijnen

Manager Bakkerij Nollen

★★★★★

Open Payroll® van Maqqie geeft ons gemak als organisatie! We kunnen in overleg met de kandidaat zelf de contractvorm bepalen, waardoor wij de controle hebben over onze flexibiliteit.

Rianne van der Heiden
Rianne van der Heiden

Directeur SiNTLUCASNXT

★★★★

Als startup doen we graag zaken met andere startups. Maqqie sluit goed aan bij onze doelgroep en houdt de administratieve handelingen voor onze studenten simpel. Het inschrijfgemak, dat kan nóg beter!

Mark Verhoeven
Mark Verhoeven

Eigenaar FreshFriends

★★★★★

Wij waren op zoek naar ontzorging op het gebied van personeelszaken. Het enige wat ik hoef te doen met Maqqie's app is de uren van de werknemers invullen en wekelijks de factuur betalen. Je hoeft je niet te verdiepen in personeelszaken: zij regelen het voor je!

Esther Huls & Monique Thiadens
Esther Huls & Monique Thiadens

HR Manager & HR Adviseur bij Dasko

★★★★★

Maqqie ontzorgt ons met onze flexibele schil bezorgers voor AH Online. Het is een jonge, dynamische organisatie die veel energie uitstraalt!

Meer informatie over het uitbesteden van je salarisadministratie?

Vul hieronder het formulier in en we nemen graag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.


We zullen je gegevens nergens anders voor gebruiken ;-)